Sunday, March 18, 2007

bloguiala de uichend

mi-am petrecut ultimele 30 de minute incercand sa scriu un post (sau cum s-o chema in limba română care de obicei mi-e foarte dragă, dar care la ora asta îmi dă eroare). dar surpriză, nu puteam să intru in cont, căci pe lângă username şi password (pe care am talentul să le uit şi să le tot recuperez pentru orice adresă nouă pe care mi-o fac) oamenii ăştia de la blogspot mai au o invenţie mirifică - cum că intrii în cont cu adresa de gamil... aşa că m-am învârtit nişte minute bune între recover your password, ţine minte să intri în cont data viitoare cu adresa de gmail şi multe alte lucruri pe care bineînţeles că o să le uit iară...
cert e că am intrat şi scriu acuma... incert e dacă mai pot repeta figura asta peste 2-3 zile când o să mă apuce din nou cheful de bloguit...

No comments: